پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تسهیل‌گری در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی

در ادامه بررسی روند رشد شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان و با هدف نقش توسعه فناوری در اقتصاد زیارت رقم خورد:

تسهیل‌گری در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی

- 1402/06/07

رئیس پارک علم و فناوری خراسان از شرکت‌ "ایده پردازان افق نوین صدرا" فعال در حوزه ارائه خدمات مالی به زائران غیرایرانی با ارائه برنامه کاربردی نیوکاش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی گفت: هرآنچه در راستای تسهیل سفر زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رقم می‌خورد را باید حمایت کرد و شرکت ایده پردازان افق نوین صدرا نشان داده است که می‌تواند در این زمینه برنامه‌های کاربردی خوبی را ارائه کند.

وی افزود: فرهنگ صرفا نباید در کلام خلاصه شود و باید برای فرهنگ‌سازی با همه توان فعالیت کرد تا اثرگذار باشیم که در این زمینه برنامه کاربردی نیوکاش مصداق فعالیت فرهنگی و به صورت ویژه در حوزه زیارت است.

مدیرعامل شرکت ایده پردازان افق نوین صدرا در ادامه گفت: هدف ما این است که پول ملی ما ارز اصلی زائران شود و برنامه داریم تا تمامی شیعیان در همه نقاط جهان بتوانند به سادگی به زیارت بپردازند و هدف اصلی ما تسهیل روند زیارت زائران است.

وی افزود: در عراق ده هزار کاربر رسمی و سی هزار نصب برنامه کاربردی داریم و در گام بعدی به انتشار این برنامه کاربردی در کشور ایران روی آورده‌ایم تا بتوانیم این خدمات را به هم‌وطنان خود ارائه دهیم.

 برنامه کاربردی نیوکاش یک مسیر ساده و ایمن برای تبدیل ارز کشورها به یکدیگر است که به این روش علاوه بر امنیت بالای حمل و جابجایی ارز، به سادگی و با کمک نمایندگان مختلف این شرکت در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای عربی، سفری راحت را تجربه کنید.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.